dimarts, 23 d’octubre del 2007

Anem de visita!!!


La setmana passada vaig anar de visita al Museu d'Història de Catalunya. Vaig anar en metro amb un bon amic. En baixar del metro vam sortir a l'estació de Barceloneta. Vam arribar caminant perquè està molt a prop d'aquesta estació.

És un museu molt interessant. Explica la Història del nostre país des de la prehistòria -quan encara no existia- fins als nostres dies, passant pel moment del seu naixement en el s. X.

Hi havia molta gent. Unes persones feien fotos, altres llegien i altres miraven. També hi havia molts turistes que ho miraven tot amb molta curiositat.

Dintre del museu vaig trobar-me uns amics. A la sortida vaig tenir una agradable sorpresa: m'esperaven la meva dona i els meus fills per a anar a dinar junts. Va ser una visita amb premi!!!


11 comentaris:

Aarón Miguel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Héctor Delgado Cha ha dit...

Bé,realment Mexicali no és un poble,és una gran ciutat i té molts habitants.Mexicali es troba situada al nord.A Mexicalifa molt calor(cuarenta-nou graus).Mexicaliestà ubicat al nord-oest de México(32º 40 nord,115º 28 oest),i té frontera amb Calexico,California,Estas Units.La metròpoli és anomenada "La Ciutat que va capturar el Sol"a causa deles seus altes temperatures que tots els anys arriben als 45ºC durant l´estiu.

lAuRiTA CaLdERoN ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
lAuRiTA CaLdERoN ha dit...

el cap de setmana passat vaig anar de visita al maremagnum.Vaig anar en metro amb la meva mare y el meu germá.Quan vam baixar del metro vam sortir a l'estació de catalunya.Es un centre comercial molt bonic, m'agrada molt.Hi ha molts botigues.Lo visita molta gent. dintre del centre comercial vaig trobar-me a la meva ávia. A la sortida vam anar a menjar junts. Despres vaig arribar a la meva casa. Bé en conclució va ser una molt bonica sortida.

Pani ha dit...

AIXÒ HO HA ESCRIT LA LIDIA, PERÒ COM NO RECORDAVA LA CONTRASENYA...

El mes passat jo vaig anar al TIBIDABO
És una església molt bonica, també és molt antiga i molt gran .Jo vaig arriba fins al cim ,i vaig veure gairebé tota Barcelona.
Al cim feia molt fred perqué es troba molt alt,també es pot trobar un Jesucrist petit al cim.
Allí em vaig trobar amb el Mossèn Francesc que em va emviar moltes salutacions per als profesors del col·legi.
I així jo vaig acabar el meu cap de setmana .

Pani ha dit...

AUIXÒ HO HA ESCRIT EN RODRIGO, PERÒ TAMPOC RECORDA LA CONTRASENYA...

La setmana passada vaig anar a visitar las rambles .Vaig anar en metro amb un bon amic. És un lloc molt bonic. Té molt turistes. Unes persones feien fotos i altres miraven.
Va a ser una visita molt bonica.

Aarón Miguel ha dit...

El mes pasat vaig visitar una platja de'una piblació anomenada Sitges, Em sembla que és motl formosa.
també vaig passejarper les Rambles de barcelona, vaig visitar La Sagrada Família,la església de Sant Genis dels Agudells(la més antiga de barcelona) i el Tibidabo.
Jo vaig ver el riu Besòs i vaig viatjar a Mataró.

simon ha dit...

la setmana passada vaig anar de visita al passeig de gracia. vaig anara en metro amb molts amics. em baixar del metro vam sortir a l'estacio de plaça catalunya. vam arribar caminant perque esta molt aprop d'aquesta estacio.

es un passeig molt interesant. es molt antiga y amb moltes botigues y molt gent. unes persones feien fotos, altres llegien y altres miraven. tambe hi ha molts turistes que ho miraven tot amb molta curiositat.

mentres estava caminant vaig trobar-me mes amics. a la sortida vaig tenir una agradable sorpresa, m'esperaven el meu pare, la meva mare per a sopar junts.

Héctor Delgado Cha ha dit...

Él que vaig fer a Barcelona és anar a Plaça Catalunya vaig anar a les botigues.També vaig anar al Camp Nou i he fet la visita guiada.També vaig anar a molts camps de futbol.He descubert el metro.

Paolita ha dit...

El divendres passat vaig anar a Montjuïc, Les Rambles i La Sagrada Família em va agradar molt, és molt gran i té una arquitectura molt bonica, Les Rambles m’agraden molt perquè és molt llarga i em fan molta gràcia les persones estàtues. La Sagrada Família es molt molt molt bella , tan gran i alta, havien molts turistes. En general em van agradar molt aquests llocs i tinc moltes ganes de tornar.

k pasa ne groooooooooo ha dit...

123456654321
ÉL que vaigfer a barcelna és anar a plaÇa cataloya vaig anara les botigues. també vaig anar al cam nou i he fet la visita guiada.també vaig anr molts camps de futbol. he descubert el metro.