dimarts, 13 de novembre del 2007

La vida fora de l'escola...



Tinc 45 anys i sóc mestre. Passo moltes hores a l'escola. De dilluns a divendres hi ha uns dies que començo abans de les vuit i d'altres que començo abans de les nou del matí. Després, a la tarda, hi ha dies que no faig classe, encara que la majoria sí que sóc a classe fins a les cinc i deu.

Dimarts els mestres tenim reunió per parlar dels alumnes i d'altres temes d'escola. Acabem normalment una mica abans de les set de la tarda.

La pregunta és: I que faig quan no sóc a l'escola? Doncs hi ha vàries respostes. Hi ha diverses respostes perquè faig coses molts diferents. Normalment, quan surto de l'escola, vaig a trobar-me amb els meus fills, que també hi surten. Dimecres dinem junts, ja que ni ells ni jo tenim classe. M'agraden els dimecres!!!

Alguna tarda, mentre ells fan activitats extraescolars, vaig al gimnàs. Altres tardes, si tampoc tinc molta feina vaig a fer algun encàrrec (clar que normalment tinc molta feina... hahaha!!!).

Una vegada a la setmana vaig a jugar a futbol amb uns amics. Juguem des de les nou a les onze de la nit. Acabo rebentat, però m'agrada...

Els caps de setmana, dissabte i diumenge, acostumo a passar-lo en família. Anem a algun Parc, o d'excursió, o a dinar fora... També anem en bicicleta tota la família. M'agraden els caps de setmana!!!

9 comentaris:

Aarón Miguel ha dit...

Vaig a l'escola de di dilluns a divendres . Els dimecres abans de les vuit perquè tinc classe . no faig res special .
faig els deures .
Exepte els caps de setmana que tinc molt temp lliure.

simon ha dit...

tinc 15 anys i soc alumne. passo moltes hores a l'escola. de dilluns adivendres hi ha uns dies començo mes d'hora. despres, a la tarda, hi ha dies que no faig classe, encara que la majoria si que soc a classe fins a les cinc i deu.
la pregunta es: i que faig quan no soc a l'escola? doncs hi ha varies respostes perquè faig coses molts diferents. normalment, quan surto de l'escola, vaig a entrenar a fútbol i a la nit vaig arribar a la meva casa per sopar i fer els deures. alguna tarda, vaig al gimnàs i altres tardes, si tampoc ting molta feina, vaig a els botigues (clar que normalment ting molta feina i dueres.....hahahaha!!!!)
una vegada a la setmana ting partit de fútbol. normalment jogem a les 4 de la tarda. acabo rebentat, pero m'agrada...els caps de setmana, acostumo a passar-ho en familia. m'agraden els caps de setmana!!!)

Héctor Delgado Cha ha dit...

Tinc 14 anys sóc estudiant.Vaig a l´escola de dilluns a divendres.Tots els dies despres l´escola jugo a futbol.Els caps de setmana tinc partit de futbol.Despres del partit estic a casa per descansar.

Rodrigo Torres Saenz ha dit...

Tinc 14 anys i sóc alumne.Passo moltes hores a l' escola. De dilluns a divendres hi ha un dia començo abans de les vuit. Quan no estic en l'escola vaig practicar futbol tot los dies.Els caps de setmana. Dissabte i Diumenge tinc partid de futbol i surto amb els meus amics.
M'agraden molt els caps de setmana.

lAuRiTA CaLdERoN ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
lAuRiTA CaLdERoN ha dit...

Hola !!! la meva vida fora de l’escola -.. la meva vida fora de l’escola és un poc agitada, de vegades em canso molt però no paro de caminar en tot el dia d’aquí cap allà . Després, de dilluns a divendres de 9 a 5:15 pm sóc a col•legi Després vaig a casa a organitzar la meva habitació i a fer deures; després ajudo un poc al meu germà a fer els seus si no els entén i després anem a fer junts la compra per al dia següent i a llençar les escombraries i els dimecres i divendres sortim al parc a jugar una estona. I a la nit veiem junts la tele. Després de veure la tele vaig a la dutxa a fer-me un bany i després vaig a dormir llegint un bon llibre o veient una pel•lícula. La veritat és que la major part de la setmana la passo amb el meu germà doncs estem molt units malgrat la diferència d’edat ens entenem molt bé.. ens barallem de tant en tant com tots els germans però al la final ens volem molt !!!!!!!! els caps de setmana em quedo els matins a casa ajudant la meva mare i a la tarda surto a fer una volta amb la meva família ( germà, àvia , mare , tia ..etc ) i ja a la nit surto amb els meus amics a prendre alguna cosa i a parlar del cole o alguna cosa així. La veritat se me’n van molt ràpid els dies de la setmana perquè sempre estic molt ocupada. !! però al final em diverteixo molt

lidia huanuco ha dit...

Tinc 12 anys i jo vaig tots els dies al col·legi, on ens deixen molts deures per a fer. Jo vaig arribar a barcelona fa uns tres mesos, i quan vaig arribar vaig estar molt feliç perquè vaig estar amb la meva mare, el meu pare i el meu germà

Paolita ha dit...

Jo estic en el col•legi de dilluns a divendres des de las nou fins a las cinc y deu, los dimecres entro un mica mas temprant al col•legi, per quan surto de la escola agarro el autobús y vaig a la meva casa, fer deures, estic en Internet, visc un mica de televisió, menjo y em vaig a dormí. Per els cap de setmana em llevo una mica mas tard, em dutxo y menjo, desprès vaig anar deures per la pròxima setmana y quan acaba, surto amb la meva mara y ma meva tieta o amb els meus amics, anem a veure una pel•lícula, anem a La Rambles o Montjuïc, etc anem moltes coses per el mes important es que ens van divertim

David Sánchez ha dit...

Tinc 14 anys i sóc alumne. Passo moltes hores en l’escola, de dilluns a divendres. El col•legi comença a les nou menys cinc, i acaba a les cinc i deu. Quan no sóc a l’escola vaig a entrenar a futbol i a la nit vaig arribar a la meva casa per sopar i fer els deures. Alguna tarda vaig al gimnàs, però quan estic lesionat vaig a les botiges.
Una vegada a la setmana tinc partit de futbol, normalment comença a les quatre de la tarda. Els cap de setmana els solc passar amb els amics del meu cosí que també juguem, però a ells els agrada més el handbol.