dilluns, 28 de gener del 2008

Un grup especialment inoblidable

Bo, per ser la primera vegada estic una mica nerviosa i no sé sobre què escriure però el nostre simpàtic professor Jordi m'ha ajudat una mica i m'ha donat la idea, vaig a parlar sobre mi i cada un de nosaltres segun el meu punt de vista.

Bé, primer vaig a parlar sobre el nostres professors

-Jordi Panisello:
El és molt Simpàtic i m'agrada molt, es un bon professor que ens ha ajudat molt amb català, ens fa parlar en català, encara que ens dóna un poc de vergonya ens ajuda molt.









-Sergi Lopez:
És molt mes seriós que els altres professors però igualment cau molt bé i és molt agradable







-Ursula Puig:
Ella ens va fer classe per un temps, en aquest temps ens ajudo molt i ens explico moltes coses, ella és molt agradable i graciosa, la classe mes divertida que van tenir amb ella va ser en la qual ens va posar una cançó dels Pets: Bon Dia






-Rosa Mulà:
Ella ens va fer classe per un temps, en aquest temps ens ajudo molt i ens explico moltes coses, es molt agradable i divertid, cau molt be i m'agrada molt








-Marina Calle:
Ella és molt bona persona i ens ajuda en totes les nostres dificultats és la psicologa del col·legi i creo que tots l'estimem molt o almenys jo si





Bé ara vaig parlar dels meus companys de Nouvinguts
-Lidia:
Ella és peruana és molt estudiosa i callada, no la tracto molt però és una bona nena










-Aaron:
El és de Perú, és molt estudiós i callat, és el germà de la Lidia i el tracto més que a la seva germana ja que va al mateix grau que jo










-Javier (Canario)
Ell és de Tenerife, és molt bona persona i cau molt bé, no és molt bon estudiant però no importa ja que el que importa és que sigui simpàtic, i ho és.









-David:
Ell és d'Albacete, a ell no el conec molt ja que va arribar la setmana passada però és un noi molt simpàtic i agradable, cau molt bé i espero que siguem amics









-Rodrigo:
Ell és de Mexico, em cau bé encara que a vegades és una mica antipàtic, encara que està canviant i ja em cau millor. És una bona persona i un bon amic.







-Simon:
Ell és veneçolà igual que jo, és molt graciós i divertit encara que a vegades es posa com rodrigo una mica antipàtic però se li passa ràpid i després és molt agradable, cada vegada més.






-Hector:
Ell també és mexicà igual que Rodrigo, és molt, molt simpatic cau super bé és el més simpatic de tots i és super maco, a moltes persones els cau molt bé l'Hèctor ja que és molt bona persona i un molt bon amic .









-Laurita:
Laura és Colombia, és una de les meves millors amigues i em cau superbé, l'estimo moltíssim, sempre està sonrient i alegra. L'aura té un germà i una mare super afectuosa, la seva família és molt agradable i també l'estimo molt. La Laura sempre serà una de les meves millors amigues TQM LAU!!! Mai t'oblidaré, amiga!


En resum, tots són molt simpàtics, em cauen molt bé, som bons amics i espero que, estiguem o estiguem, mai perdem el contacte en aquest grup on tan bé ho estem passant... Us estimo molt -y a ti Canario te extrañamos mucho, como dicen por aquí... t'enyorem molt, Canario!

5 comentaris:

Héctor Delgado Cha ha dit...

-Jordi Panisello:
El m'agrada molt, es un bon professor que ens ha ajudat molt amb català, ens fa parlar en català. El es una bona persona.

-Sergi Lopez:
És molt seriós. Es un bon professor també.

-Ursula Puig:
Ella ens va fer classe per un temps.Ella és molt agradable i graciosa.Vaig cantar una canció amb ella.
-Rosa Mulà:
Ella ens va fer classe per un temps també.Ella també era molt seria.

-Marina Calle:
Ella és molt bona persona i ens ajuda en totes. Ella es psicologa del col•legi.

Aquest son els meus companys de Nouvinguts
-Lidia:
Ella és peruana és molt estudiosa i callada i és molt bona noia.

-Aaron:
El és de Perú, és molt estudiós i callat, és el germà de la Lidia. El me ajuda amb el meu deures.
Javier (Canario) El és de Tenerife, és molt bona persona i també divertit.
-David:
Ell és d'Albacete, i joga a futbol en el meu equip.
-Rodrigo:
Ell és de Mexic, em cau bé i joga en el meu equip. M` ho passu molt bé amb él.
-Simon:
Ell és veneçolà, és molt graciós i divertit . Joga en el meu equip.

-Laurita:
Laura és Colombia, és molt bona noia.

Rodrigo Torres Saenz ha dit...

-Jordi Panisello:
Es un bon professor que ens ha ajudat molt amb català, ens fa parlar en català. Ajuda molt.

-Sergi Lopez:
És molt seriós que els altres professors. Però també nos ajuda molt.

-Ursula Puig:
Ella ens va fer classe per un temps, en aquest temps ens ajudo molt i ens explico moltes coses, ella és molt agradable. Con ella vaig cantar BON DIA.

-Rosa Mulà:
També ella ens va fer classe per un temps, en aquest temps ens ajudo molt i ens explico moltes coses, també es mi tutora es molt agradable i divertit.

-Marina Calle:
Ella és molt bona persona i ens ajuda en totes les nostres dificultat. Ès la psicologa del col•legi i es colombià.

---------------------------------------------Alumnes------------------------------------------------

-Lidia:

Ella és peruana és molt estudiosa i callada, es germana de Aaron.

-Aaron:
El és de Perú, és molt estudiós i callat, és el germà de la Lidia. Va al mateix grau que jo.

-Javier (Canario)
Ell és de Tenerife, no és bon estudiant ,és molt bona persona i cau molt bé.
L’és ha anat.

-David:
Ell és d'Albacete, es agradable, cau molt bé i juga en el mateix equip que jo.

-Simon:
Ell és veneçolà, és bona persona. Juga en el mateix equip que jo y es un any més grand.

-Hector:
Hector es molt bona persona, ell també és mexicà igual que jo..... cau bé. M’ho passo molt bé con ell. També juga en el mateix equip.
...............................................VIVA MEXICO........................................................



-Laurita:
Laura és Colombia,es bona persona.Ella viu amb la seva família


-Paola:
Ella és de Veneçuela, em cau bé encara que a vegades és una mica molt molt peró molt antipàtic. És una poc bona persona.

simon ha dit...

-jordi panisello: el es el nostre professor de català que es molt simpàtic i sempre ens ajuda. El te una web de Internet per on nosaltres fem la feina. El ja te molts anys en el col•legi tant com alumne com professor.


-sergi lopez: es el cap d’estudis del col•legi i el nostre professor de català una hora a la setmana. Hi ha vegades que es molt agradable però també hi ha vegades que es molt seriós
.

-ursula puig: es la meva professora de català en quart de la E.S.O y també ens dava classes el trimestre passat a els nouvinguts de català. Cau molt be porque me ajuda molt i es molt amigable.


-rosa mula: es la coordinadora de tercer i quart de e.s.o. Es molt agradable però a vegades tambe una mica seriosa. Me provoca molt de riure y me cau molt be.




-marina calle: ella es la meva professora de català i es la psicòloga del col•legi, ens ajuda molt amb el treball i tot ho relacionat a l’escola.



be, ara vaig parlar de els meus companys de classe:

-lidia: es una noia molt estudiosa i petita. Ja no ana a classes català porque ella vaig aprendre el català molt ràpidament.



-aaro: es un nen de Perú molt simpàtic y molt agradable. Sempre ens ajuda con lo que necessitem-nos i es molt estudiós.



-javier:
Es un nen que vaig repetir molt anys a l’escola. Es molt simpàtic però es troba en molts problemes i va ser expulsat de la fundació.


-david:es un noi nou en el grup. Es de Albacete i espero que aprèn català molt ràpid
.
Rodrigo: es un noi de Mèxic i esta molt boig.



-Hèctor: es un noi de Mèxic també i es defensa del nostre equip. Es bon amic.


-paola: es veneçolà igual que jo i es molt agradable encara que el seu treball esta fet amb el traductor castella-catala. XD

-laura: es una noia de Colombià, jo tinc el 50% de Colombià perquè la meva mare també es de colombià. Es molt agradable.

Aarón Miguel ha dit...

Tots ens hem ajudat
-els professors ( alguns amb millor caracter que uns altres però tots són bons) en els primers dias.
Després entre
-nosaltres mateixos, cadascú donando la seva part, ara nosaltres ya sabem cada vegada mes català , si no ho parlem al menys ho entenem.
Jo conec a gairebé tots molt bé a alguns millor que a uns altres però tots em cauen bé.
·Amb la Paola (qui va publicar aquest comentari) comparto algunes hores de classe en la optativa i matemàtiques (encara que estem a classes diferents)
·Amb l’Hector, el Rodrigo i el Simon (també amb el David que ha arribat després però es molt inteligent i em sembla que no té molts problemes amb el català) ultimament jugo amb ells una especie de joc deribat del futbol anomenat : “ràpida”.
·De la Laura tinc menys referencies perquè no compart molt temps amb ella.

Espero que estigui bé escrit perque avui que no vaig tenir res de fer, vaig obrir el blog i quan vaig veure el comentari publicat em vaig dir a mi mateix : Aarón tens que escriure el comentari.
Ara no puc anar a les classes de català amb vosaltres però en poc temps tornare a anar.

Rodrigo Torres Saenz ha dit...

ADIOS BLOG!... GOOD LUCK TO EVERYBODY!... MEXICO.....!!!!..
r_t_s_2@hotmail.com

gracies per tot!

www.rodrigotorressaenz.com