dilluns, 21 de gener del 2008

Les meves vacances de Nadal




Aquest ha estat un bon Nadal. A Catalunya celebrem molt el dia de Nadal i també Sant Esteve, el dia 26 de desembre. El dia 25 vam celebrar-lo a casa dels meus pares amb els meus germans, on vam fer cagar el Tió -unronc buit al que els nens piquen per fer-lo "cagar" regals-. El dia 26 vam anar a casa de la mare de la meva dona, i també vam passar-ho molt bé.

El dia 29 vam marxar a Madrid, a casa d'uns vells i bons amics. Vam menjar el raïm amb ells vam celebrar l'Any Nou. Espero que aquest 2008 sigui un any molt diferent i millor que el 2007...

El dia 3 de gener vam tornar a casa per preparar el dia de reis. Els nostres fills tenen ja 12 i 14 anys, pero ens van acompanyar encara a la Cavalgata de Reis el dia 5 per la nit. Al diasüent els Reis ens van portar a tots alguna cosa. Va ser una sorpresa per a ells, ja que no esperaven res de res -el Tió ja els havia "caa" molts regals-.

I el dia 8 vam tornar al cole de nou. Bé, ja falta menys per les vacances de Setmana Santa... hahaha!

9 comentaris:

Aarón Miguel ha dit...

LES MEVES VACANCES
Aquestes vacances no he anat al meu país. Però he gaudit del Nadal i el Nou any a Barcelona.

També vaig veure la Cavalcada de reis Mags( em va caure un en el ull)mai hi havia vist aquesta tradició.

l'unic inconvenient fou l'exagerat fred (mai hi havia sentit res igual)
No es podia sortir al carrer.
No em pot imaginar que faci més fred.

També he enviat una targeta al meu avi pel Nadal.
Vullia ser al Perú per què alla són a l'estiu.
I no he fet res més. ADEU

Héctor Delgado Cha ha dit...

Aquest Nadal vaig anar a Mèxic a passar el Nadal amb la meva família.Vaig estar alguns dies allà amb le meva família abans del Nadal.Tota la meva família vam anar a Disneyland a Califòrnia,tres dies i va ser molt divertit.Vam pujar a moltes atracciones.El 24 sopem en un restaurant a Disney.I el 25 vam estar passejant-nos a les atraccions.El dia 26 vam tornar a les nostres cases per a l`Any Nou.I després del Nadal i Any Nou vaig haver de tornar a Barcelona.

Rodrigo Torres Saenz ha dit...

Aquest Nadal no va ser l'excepció….va ser bo. Viatge al meu país (Mèxic) i m'ho he passat molt bé.Vaig estar aproximadament 20 dies. Vaig estar amb la meva família i amics. (em van donar ganes de quedar-me haha!) El 23-24-25-26 vaig estar en un lloc cridat Mexicali passant nadal amb la meva família. Any nou ho passi en la meva ciutat (Ensenada) i aquí vaig estar fins al dia del meu retorn a Barcelona que va anar el dia que menys gaudi. Arribant aquí m'animi i allisti les meves coses per a començar aquest nou trimestre… i aquí estic con moltes ganes i molt content.

simon ha dit...

aquest ha estat un bon nadal. a veneçuela celebrem molt el dia de nadal. vam celebrar-lo a casa dels meus avis com sempre. al seguent dia hem anat a bogota, colombia. vam anar a colombia per pessar las vanaces amb la familia de la meva mara.

el dia 27 vam marxar de bogota a una finca en la zona cafetera de colombia. la hem passat molt be!, hem fet moltes coses interesants i divertides com montar a caball, montar en moto per grans hortets de cafè. vam celebrar l'any nou i hem fet l'any vell que es una tradicio de colombia de cremar a un señor fet amb vells robes i ple de fulles.

el 3 de gener hem tornat a bogota y el dia 6 a veneçuela on he passat sis dias visitant al meus amics, familia, cole i llocs de tota la vida.

el 12 de gener he marxat de veneçuela i he arribat a barcelona el dissabte 13 de gener per començar el cole denou el dilluns.

laura felipe ha dit...

Bo, aquests Nadal no he fet moltes coses però l’he passat bé.
Aquest Nadal vaig conèixer uns cosins del meu pare que tenen la meva edat i són molt agradables, després la meva mare i jo vam anar a compra molta roba, he parlat amb el meu pare per telefono i el estranyo molt, després vaig anar al aniversari d’un amic i l’he passat molt bé. Això és el que he fet en tota el Nadal però se que els pròxims seran millors, ENCARA QUE AQUESTE NO VA SER DOLENTA.

laura felipe ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
laura felipe ha dit...

Bo, aquests Nadal no he fet moltes coses però l’he passat bé.
Aquest Nadal vaig conèixer uns cosins del meu pare que tenen la meva edat i són molt agradables, després la meva mare i jo vam anar a compra molta roba, he parlat amb el meu pare per telefono i el estranyo molt, després vaig anar al aniversari d’un amic i l’he passat molt bé. Això és el que he fet en tota el Nadal però se que els pròxims seran millors, ENCARA QUE AQUESTE NO VA SER DOLENTA.

Paolita ha dit...

Bo, aquests Nadal no he fet moltes coses però l’he passat bé.
Aquest Nadal vaig conèixer uns cosins del meu pare que tenen la meva edat i són molt agradables, després la meva mare i jo vam anar a compra molta roba, he parlat amb el meu pare per telefono i el estranyo molt, després vaig anar al aniversari d’un amic i l’he passat molt bé. Això és el que he fet en tota el Nadal però se que els pròxims seran millors, ENCARA QUE AQUESTE NO VA SER DOLENTA.

k pasa ne groooooooooo ha dit...

k pasa negrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo soy canario saludos negrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo viva el rooook k pasa lidia jajajajaajjajajajajjajajajjaj adios negrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo